KAJSA KAVAT

Datum: 2008-12-06 Klockslag: 15:52:10

Har varit på Kajsa Kavat marknaden idag, och precis som alltid så var det hur jäkla kallt som helst. ;< Åkte dit med mamma och sedan gick vi runt med Elina & Erika där. :) Jag köpte inget alls, eller, förutom en vårrulle då. Gick bara runt och kikade och sedan gick vi på grillis och köpte skumtomtar. :'D Så gott! Efter det så åkte jag och mamma hem, både för att jag hade sådan mensvärk och för att det var så kallt. Hade kameran med mig, men tog dock inte bilder, tråkig som jag är.

Ska nog försöka jobba lite mer matte också, eftersom det är prov på måndag.
Så ska jag nog spendera större delen av kvällen åt att sitta framför tvn.
För er som inte sett  W h i t e   N o i s e , slå på 6:an 21:00. Jag funderar på om jag ska se  N a r n i a  19:00 på 3:an. Den är en sånhär film som alltid är lika härlig att se. :'D Så är det Beck och Hannibal Rising ikväll också.. Hm, lite svårt att bestämma vad jag ska titta på. Jag får la se. ^^,

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback