Julklappar

Datum: 2008-12-22 Klockslag: 12:02:36

Var ju som sagt i Sundsvall igår, dock köpte jag bara några julklappar. En till Elina, en till Dea & två till Erika. Sedan så gick jag med mamma och visade olika grejer jag skulle vilja ha, jag tror att det nästan bara blev mjuka klappar till mig iår. Men det gör mig ingenting, kläder är alltid bra. :] Fyller ju snart år också, så får väl önska mig lite hårda grejer då istället. ^-^ En parfym och en locktång är jag i behov av, så det får väl bli det då, plus London-pengar.

Vi var btw påväg att köra av vägen igår, jag som redan är åkrädd. .___. Kan ju säga att jag är dubbelt så rädd nu.. Julafton i övermorgon, känns lite wierd. Vi har knappt julpyntat här hemma, så jag har ingen riktig julkänsla. ._. Men granen & julpyntet kommer väl fram idag/imorgon. Nu ska jag fortsätta titta på Grinchen på 5:an. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback