Idol 2008

Datum: 2008-12-12 Klockslag: 23:16:38

Åh vad glad jag blev för Kevins skull att han vann. :'''D Även om det brukar gå bättre för den som kommer 2:a, men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för honom. Har egentligen inte alls följt Idol, men kände mig ganska engagerad i finalen ändå. Sitter just nu och tittar på Eftersnacket i TV400. Tyckte ni att rätt person vann? Jag hade gärna sett Robin i finalen istället för Alice, men men.

Blev ingen skola idag heller, så jag var hemma tills bussen gick. Så har jag bara suttit framför tvn och sådär. Har f.ö sjuuukt ont i en tand som gått av i kanten, inte roligt. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback