Idag är dagen med stort D

Datum: 2008-12-24 Klockslag: 11:58:29

Uppdat. Öppnade just julklapparna från kompisarna och Erikas mamma, TACK SÅ HIMLA MYCKET!<3




Äntligen julafton, en av årets mysigaste dagar! :'D Vaknade runt 6-7 imorse av att mamma letade något innan hon skulle på jobbet, och.. jag hade en sån härlig känsla när jag tänkte på att det var julafton! Har nyss klivit upp, och inte har jag öppnat några paket än heller.. Tror jag väntar tills mamma kommer hem, hon slutar jobba klockan 12:00, vilket är om 3 minuter upptäckte jag nu. Är lite stressad eftersom jag ska hinna äta frukost, duscha, fixa mig och öppna ca hälften av alla julklappar innan vi åker till syster. .__. Ska ju se kalle anka där, så jag har kanske 2½ h på mig bara.

Hoppas ni får en mysig julafton med många paket. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback