HELT SLUT I KROPPEN

Datum: 2008-12-02 Klockslag: 15:49:51

Jag vaknade och tittade på mobilen och såg att den var 12:12, alltså dags att kliva upp. Låg och drog mig i ca 20 minuter och fixade sedan frukost/lunch. Har inte mått något vidare på hela dagen, hade världens huvudvärk när jag vaknade. Så nu känner jag mig sådär slö i hela kroppen, men konstigt nog har jag ingen träningsvärk från träningen igår. ._. Haha! Blir ingen träning ikväll eftersom jag inte mår något vidare, så vi kör imorgon & på torsdag istället. :] Har även bokat löpband från 19:00-19:30 på torsdag. Jag undrar om det är något bra på tvn då, eftersom varje löpband har en tillhörande tv, härligt värre är det! :D

Har just varit nere på Hemköp, s j ä l v  d e s s u t o m! Det är ovanligt, eftersom jag ibland har en tendens att få lite panik bland folk. Att gå och handla själv är en av de saker jag mest avskyr att göra bland folk, but I did it! (y) Blev så sugen på tacos att jag var tvungen att gå ner och handla lite till det.

Nu ska jag ägna resten av dagen till att slappa, duscha och plugga till matte- & samhällsprovet. Jag tror nog att jag börjar med matten, den är trots allt lite rolig när jag förstår vad jag håller på med. Sedan blir det middag & samhäll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback