Hauru no ugoku shiro

Datum: 2008-12-10 Klockslag: 14:25:04

Jag vet inte vad det är jag tycker är så bra, men den är helt klart en av de bästa filmerna någonsin!<3 Ska strax ner och handla med Elina och sedan följa henne när hon hämtar sin pizza. Jag ska nog äta fiskbullar, orkar inte göra något annat. Jag orkar inte vara sjuk, fan också. :c Vet inte om jag ska stanna här eller om jag ska be att mamma & pappa kommer heller.. Får väl se.

Det har varit en värdelös natt inatt också kom jag just på, har bara drömt en hel massa hemska drömmar. Drömde bl.a att mamma fått bröstcancer och skulle dö, sedan så var det något sjuk annat.. Usch! Kan ju iallafall säga att jag kände mig jagad, vilket är ett av det värsta som finns i drömmar. Man är alltid så hjälplös! :c


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback