Gotta love it!

Datum: 2008-12-26 Klockslag: 00:01:11

Har de senaste dagarna tittat på några Prison Break, ska strax titta på 13:e avsnittet på säsong 4. Gud, jag vill inteinteinte att det ska ta slut. :( För de som inte sett så långt, vore det smart att inte fortsätta läsa nu. Men 12:e avsnittet slutade så jäkla spännande, vilken idiot Don Self var, usch! Och när Brad dog, jag kunde inte hålla mig från att gråta, det var så himla hemskt. De som följer min blogg vet nog att jag lever mig in otroligt mycket i serier, jag sitter verkligen och nästan hoppar i soffan för att avsnitten är så spännande. Underbara serie! Jag är ju lite smygkär i Michael också, kan man låta bli att älska honom? Jag tror inte det. Nog om det.


Har varit ute och övningskört idag, körde till Edsele och hem. Så har jag varit hos syster ikväll och gosat med gullungarna, sedan så skjutsade mamma mig till Erika där jag varit tills för en liten stund sedan. En trevlig kväll, nu ska jag nog koka lite makaroner och titta på 13:e avsnittet. Bilder från igår kommer troligen imorgon, har tänkt hålla mig hemma hela dagen eftersom Jonas & Lars åker tillbaka till Stockholm på lördag redan. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback