Gott nytt år! :]

Datum: 2008-12-31 Klockslag: 13:16:26

Jao, nyår idag då.. Det blir fest hos Anton, en gammal klasskompis. ;> Skönt att det löste sig. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen som helst aning när det var jag senast festade, blir så jäkla sällan nu för tiden. Har typ gått och blivit tråkig. -_-

Gissa om jag hade rätt igår? Jag har en ganska fet träningsvärk idag, i armarna, ljumskarna, arslet och ryggen. Ont, men skönt. :D Älskar att känna att man gjort något, även om det är lite roligt nu att det enda jag gjort är att ha åkt skoter. Haha! Sitter och trycker i mig frukost nu, även om jag inte alls är sugen, men. Ska efter det gå ut och gå med Erika och ta med hundarna. Ut och röra på fläsket lite. ^^,

Nej, nu ska jag alldeles strax gå och möta dessa sötnosar. ;>

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback