Fransk manikyr

Datum: 2008-12-31 Klockslag: 00:52:25

Ikväll har jag verkligen suttit och fixat fransk manikyr i typ tusen år. Hatar att jag alltid råkar smeta ut det och måste börja om igen, vilket hände ett x antal gånger nu ikväll. Lite less jag blir. Men nu är det färdigt iallafall, ser lite smått fucked up ut men jag orkar jag inte bry mig om mer.

Har planerat lite med Erika inför imorgon. :] Klänningen var ju iallafall för liten, likaså min egen klänning jag kom att jag skulle kunnat ha. Jag ska skära bort mina bröst, dom förstör så mycket inom klädväg. -_- Blir nog så att jag tar min höga, svarta kjol och något t-shirt. Varken så himla fint eller uppklätt, men vad gör man? Iallafall så ska jag gå till Erika lite tidigare imorgon och troligtvis börja dricka lite där innan vi drar vidare. Trevligt. :] Nu ska jag kika på Weeds och sedan sova.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback