Fan så arg jag blir

Datum: 2008-12-28 Klockslag: 21:31:12

Tittade på Bones ikväll, det handlade om kamphundar. Jag blir så jäkla arg och besviken. Hur sjuk är man om man finner nöje i att se två djur slåss till döds? Så jävla idiotiskt så det finns fan inte. Samma sak med tjurfäktning, och när tuppar slåss med såna här grejer på fötterna. Om människan är så intellegent och uppfunnit allt som vi har idag, alla här i världen som kämpar för att hjälpa de som har de svårt. Hur kan det då finnas så IQ-befriade och äckliga männsikor? Snacka om kontrast. Jag anser faktiskt att de människorna inte har någon som helst rätt att leva. Man kan ju bara hoppas på att det är ett liv efter detta, eller himmel/helvete som gäller, så att dom jävlarna får vad dom förtjänar. Men åter till programmet, Bones alltså. Tyckte det var så sorgligt i slutet när Brennan kom och sa till Booth att hon skulle adoptera Ripley (en kamphund) och så visade hon ett halsband med en röd namnbricka formad som ett hjärta där det stod "Ripley Brennan". Så berättade Booth att de avlivat Ripley eftersom han dödat en människa.
Så orättvist, hunden löd bara sin husses order. Borde vara människan de avlivat. Usch!

Åter till Sims, det går så  s j u k t  sakta så att jag tror jag dör. Har snart varit på i ett dygn och än har det bara blivit 31.9%. Ska till Kramfors imorgon med mamma & pappa och fixa i lägenheten som sagt.
Dea, jag har använt mitt school is cool-block och skrivit en lista i. ;) Så jag hoppas på att när jag kommer hem så har Sims laddat klart, vilket jag tvivlar på. Men det är ju aldrig fel att hoppas! Hoppas vi svänger in i Sollefteå och äter grillspett på City också, godaste maten ever typ. :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback