:]

Datum: 2008-12-13 Klockslag: 18:33:36

Här är bilder från lite olika tillfällen. n_n



Vi har massa snö och 16 minusgrader i älskade Ramsele! :'D

Elina hade ju som sagt lockat mitt hår, fast det sovde jag sedan bort.

Någon vecka gammal bild, gotta love Ramsele. :')

N u   s k a   j a g   s n a r t   h ä m t a  l i t e  j u l m u s t  &  k a n s k e  e n  l u s s e b u l l e  o c h  s ä t t a  
m i g   o c h   t i t t a   p å   e n   H a r r y   P o t t e r - f i l m   p å   5 : a n. :]
Att läsa Harry Potter och lyssna på Linkin Park är en av flera oslagbara kombinationer! :'D
Så nu vet ni det, hah. ;)

kommentarer
Postat av: sofie

aah, dar dar ar den forsta bilden jag sett pa henne (forutom da hon var alles nyfodd o ill rod). Gud va ovanligt det kanns. kanns inte alls. haha dalig jag ar pa att forklara, men kanns inte som att det ar min lillasyster eftersom jag aldrig traffat henne o inte kommer att kunna det pa ett bra tag. men, roligt att se bild pa de sma liven iaf ;) haha. sota.

2008-12-14 @ 22:12:53



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback