:*

Datum: 2008-12-06 Klockslag: 23:49:10






Åkte till syster en sväng ikväll. :) Kevin sa något riktigt roligt. Jag hade tagit en hel massa bilder på honom och mig medans vi satt i hans säng och skrattade och gjorde grimaser, när jag sedan frågade om han kunde ställa sig med Felicia så jag kunde få ta kort på dem två när de såg ut som tomtar. Då sa han " N e j ,   j a g   h a r   f å t t   n o g   a v   d e t   d ä r   n u ! " och gick därifrån. Så jäkla söt, man kan inte tro att han bara är fyra år så som han pratar!

kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha ;) go han ar!

alskar dom dar ungarna

2008-12-07 @ 05:01:43



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback