DAGS ATT STÄDA!

Datum: 2008-12-04 Klockslag: 20:49:42

Kom hem efter att ha varit och tränat för kanske.. 30 min sedan? Ja, något sådant iallafall. Vi gick en halvtimme på löpband och körde sedan 500 m på roddmaskinen, det fick räcka eftersom vi båda hade ont i magen. Är så skönt att det känns som om träningen redan blivit en del av vardagen, precis som jag vill att det ska vara. Jag hoppas verkligen på att kunna se någon förändring inom.. någon månad eller så. Skulle vara awesome! Men saken är ju den att man känner sig nöjdare med sig själv, bara av själva grejen med att träna. Så även om jag inte går ner så mycket, så mår jag ju både psyikiskt och fysiskt bättre när jag tränar ändå. Lite bättre kondition skulle ju inte skada heller, haha.

Jag pluggade massor igårkväll/natt, och såklart så h a d e   v i   i n g e t   m a t t e p r o v   i d a g   b a r a  
f ö r   d e t. Jag blev lagomt förbannad, jag skippade t.o.m gympan bara för att hinna träna mer matte. Men tydligen så "var det för lite tid", vilket han, läraren, borde ha insett lite tidigare tycker man? Så istället blir provet på måndag, vilket inte uppskattades, åtminstonde inte av mig. Dock blev både jag och Elina sjukt pissed, och då är det som roligast att vara dryg osv. Jag har något slags konstigt humör, när jag blir otroligt sur och less så blir jag samtidigt speedad och på superbra humör. Så vi satt och tokskrattade en hel massa under lektionen, jag fick ett nytt smeknamn också; Sessan. HAHA! Så jäkla roligt, dock var det nog lite intärnt (stavning?). Men s a m h ä l l s p r o v e t  blev iallafall av, som tur var. Det var jag, Elina, Micke & Kim i en grupp. Gruppen på 7-8 stycken höll på i ca 30-45 minuter, och vi fyra höll på i 1 h & 45 min. HAHA! Jag fattar inte hur vi lyckades, det sjukaste var att vi bara hann prata igenom hälften av det vi skulle prata om. Men vi började prata om så mycket annat vid sidan om. Och.. ja, jag fick höra en del förvånande saker som jag inte hade en aning om. .____. Förstår inte hur jag totalmissat en sådan sak? Ah, det var ca 105 trevliga minuter iallafall.

Nu ska jag sätta igång med att städa, så på med pepp-musik med hög volym. Det funkar ganska bra som pepp för att orka städa. Tog tag i mitt berg av disk förut idag, skönt att ha det gjort. Efter städningen blir det dusch & slapp framför tvn.

kommentarer
Postat av: Elzie

SESSAN!!! XD IM SO KLOCKREN!

2008-12-04 @ 21:14:59
Postat av: sofie

hahaha jag kom ihag da vi var sma, du ville sa garna ha ett smeknamn, sa satt vi bada o forsokte komma pa ett till dig, men det gick inte for det var sa svart att komma pa natt till Sara. Haha xp

2008-12-05 @ 17:35:33
Postat av: Sara

Sofie; Haha jaså? x'D Det minns jag inte. :D Fast jag minns att jag alltid blev sur då andra hade smeknamn och inte jag. x)

2008-12-05 @ 20:14:31
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback