Dagens - 27/12

Datum: 2008-12-27 Klockslag: 23:49:11

Kläder: Jeans, svart tröja & en grå sjal.
Smink: Foundation och mascara.
Frisyr: Utsläppt
Bild:

[Bara för att det var en helt underbar dag & helg.]

Läsning: Samma sak idag - bara bloggar,
Låt: Nickelback - Gotta be somebody. Så underbar låt, texten är så bra!
Mat: Chinagryta och jasminris, idag igen.

Vill ha: Pengar.

Favorit: Min duschgel & body milk jag fick av syster i julklapp, luktar helt underbart! :'D
Köp: Nothing.
Humör: Helt vanligt bra humör.
Göromål: Rensa datorn på bilder och filmer, vilket jag just nu håller på med.

Borde: Jag borde nog ha läst på körkortsteorin, vilket jag aldrig gör. :c Jag suger.
Beroende: -

Längtan: London & stockholm.
Skit: Att behöva säga hejdå till Jonas & Lars, det värsta som finns.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback