BOSTON TEA PARTY

Datum: 2008-12-01 Klockslag: 21:54:51

Har just kokat vatten så ska snart fixa lite choklad och äta lussebullar medans jag tittar på Boston tea party. Höll på att dö imorse när jag såg på Vakna med the voice och de pratade om att dagens BTP skulle handla om sex, och att det är en tjej & kille som kommer ha sex i bakgrunden typ.

Var iväg och tränade efter 19:00 någongång, körde ett varv och stretchade (stavning?) och fixade även 30 veckors förlängning på mitt kort, för 2100 kr. Gick sedan hem och åt typ världens godaste clementiner. Återfann en kär gammal låt också, lyssna och njut! Men nej, nu ska jag fixa chokladen och sedan mysa ner mig i soffan. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback