AVRIL LAVIGNE

Datum: 2008-12-03 Klockslag: 21:23:06

Dagen började med att jag, Jossan & Josefin gick upp och fixade i fotostudion. Sedan blev det kläder och smink för min del, sedan till själva fotandet. Modeller gör det bra, måste jag ju påstå. .____. Kändes allmänt obekvämt och allt sådant. Resultatet blev väl ingen höjdare heller (inget illa menat mot Jossan). Meningen var alltså att Jossan skulle fota mig så lik en förlaga som möjligt, i  d e t t a   f a l l e t  s å  v a r   d e t   e n   b i l d   p å   A v r i l   L a v i g n e. Jag hatade ungefär alla bilder, eftersom jag är mycket fetare än vad hon är, så allt blev bara konstigt. Jag såg allmänt störd ut helt enkelt. Så jag satt i princip och skrek så fort Jossan öppnade någon bild i datasalen (eftersom alla som satt där kunde se). Något av det roligaste idag var iallafall när jag blev arg och sa "Men jag ser ju så jävla fet ut! / Men jag är ju så jävla fet!" (minns inte riktigt vilket), men till saken iallafall.. Då sa Kim "Men Sara du är inte fet!". Okej, det lät inte ens roligt när jag berättade det såhär, men just då var det typ sjukt roligt.

Nu har jag just kommit hem efter att ha varit och tränat med Elina. Jag hoppas på att få lite träningsvärk! Men jag tog det ändå lite lugnt idag, eftersom jag har så ont i huvudet. Ovanligt va? Haha. -__- Mitt huvud suger!                Nu ska jag nog ta och läsa igenom de ca 12 sidorna i samhällsboken som jag ska kunna till seminariet imorgon, sedan jobba ett x antal tal i matteboken. Lägenheten ser ut som skit också, massor av disk och kläder och saker liggandes överallt. Eftersom jag har båda prov imorgon och därför inte har något speciellt att göra på kvällen förutom att träna så blir det storstädning.

A h ,   h ä r   h a r   n i   f ö r l a g a n   o c k s å.

kommentarer
Postat av: lydia

i want to see a picture!! plzzz

2008-12-04 @ 20:36:29
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback