23:42

Datum: 2008-12-29 Klockslag: 23:45:44

Helt sjukt hur fort den här dagen har gått alltså. Har pillat en del med designen, fast är inte riktigt nöjd. Men min fantasi var inte den bästa, såatte.

Så, nu till Youtube-videosarna jag talade om. Här är Andy McKee, sjukt duktig på att spela gitarr. Bob Munden, en av världens snabbaste på att skjuta med revolver. Jag lover er, det är helt sjukt. Jag trodde att det var något skämt när Jonas och Lars visade mig det, för det går helt overkligt snabbt alltså. ._. Känns det jobbigt att se hela, så se från 02:50 och framåt. Och Eurocop, något ni absolut inte får missa! Sebbe sa att jag skulle titta på det, och fyfan vad roligt det var. Satt och skrattade ashögt för mig själv, så roligt var det. :'D Jag vet inte om det är jag, Elina & Dea som är konstiga, men är inte det här sjukt roligt? xD

Ah, mer än så var det inte. ;>

kommentarer
Postat av: lydia§

fett fin design! <3

2008-12-30 @ 01:17:00
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback