2 0 0 8

Datum: 2008-12-17 Klockslag: 13:28:32

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Varit riktigt blond, kört bil,


2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Tror inte att jag hade några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Min storasyster blev mamma igen. n_n


4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej, och tack för det!

5.Vilka länder besökte du?
- Inget, tråkigt nog. :c


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Säger som Elina, en KARL!!!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 26/6 då jag såg The Used för andra gången. :*
Även 29/3 då jag såg Simple Plan.*
Just ja, 4 & 15 oktober också, då jag såg Björn, Måns, Soran & Özz.


8. Vad var din största framgång 2008?
- Antagligen att jag utvecklats som person.


9. Största misstaget?
- Kan faktiskt inte komma på något just nu.. Men jag är ledsen för hur allt blev med Sulle.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Inget allvarligt, men har varit på en hel del sjukhusbesök.


11. Bästa köpet?
- WCR, SP & Björn, Måns, Soran & Özz biljetterna och systemkameran.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Min systemkamera.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-
Mina syskonbarn gör mig alltid till ett happyface. Men även WCR, SP & Björn, Måns, Soran & Özz.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Antagligen Jonas Brothers.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare skulle jag tro, även om det delvis varit ett ganska jobbigt år.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts med mina vänner.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ätit sötsaker, hah. x)


18. Hur tillbringar du julen?
- Hemma & hos syster med familjen.<3

19. Blev du kär i år?
- Nae.


20. Favoritprogram på TV?
- Även om jag inte sett det på tvn, så har det bästa LÄTT varit One tree hill.<3


21. Bästa boken du läste i år?
- Tror faktiskt inte att jag läst någon bok i år typ..


22. Största musikaliska upptäckten?
- Jonas brothers, och säkert fler också.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Det var så länge sedan jag fyllde år, så jag vet inte. ._. Men jag har för mig att jag blev nöjd iallafall. :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Tror inte det.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Hade myskväll med Erika som köpt blommor & gjorde plankstek åt mig. Puss va! :*


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- En KARL!!! Och en Londonresa, hah.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- Jag har ingen direkt stil.


29. Vad fick dig att må bra?
- Nära & kära, Chester och musik.


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Jag har varit sugen på många, haha. Men Bert McCracken, Chester Bennington & Jepha Howard är jag alltid sugen på. :'D


31. Vem saknade du?
- Sulle, Anna, Jonas & Lars.


32. De bästa nya människorna du träffade?
- Även om jag träffade min klass 07, så var det iår jag lärde känna dem.<3


33. Någon vän du förlorade?
- Sulle, skulle man nog delvis kunna säga.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback