Vart är världen påväg?!

Datum: 2008-08-15 Klockslag: 21:14:33

När man ser sådana här artiklar och dylikt, undrar man ju verkligen över vad som gick fel med mänskligheten och när det hände? Hur i helvette kan man göra så mot ett oskyldigt djur? Jag förstår verkligen inte. Om man finner något sådant roande tror jag verkligen inte att det är meningen att man ska leva, en sådan person är verkligen inte värd ett skit. Stick ner jävlarna och stå och sparka och spotta på dem, de är inte värd något bättre. Jag blir illamående, HUR FAN KAN MAN?! Sitter den/dem där jävla iq-befriade idioten/idioterna och ler när de läser artikeln, är de stolta över vad de gjort?! Det kunde lika gärna varit någon av mina katter. Vill inte ens föreställa mig känslan av att se sin katt i det tillståndet.

Sånt här ger mig verkligen en tro om att det är meningen att jorden snart ska gå under, för såhär kan det ju fan inte fortsätta. Nej fyfan, ge hit sadistjävlarna så ska jag med ett leende på läpparna plåga ihjäl dem!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback