too cool for school

Datum: 2008-08-29 Klockslag: 19:00:35

Skolan började ju som sagt i tisdags, veckan har väl varit helt okej. Kan ju säga att mitt och Elinas schema är fucking awesome. :'D Typ massa sovmorgon åså.

Så igår kom Mimmi till Kramfors så hon och jag sovde hos Elina, vi åt från Sylos, kikade på Barnhemmet och tryckte i oss chips och dipp. :D Sedan så lånade vi Anders kula tvspel, så då satt jag och Elina och spelade det. Gotta love it!<3 Jag skriker som en stucken gris när jag spelar det, lever mig in som fan. Haha :'D Så nu idag när jag kommit hem så talade jag med Dea i typ.. 50 min, om absolut ingenting egentligen. Hon hade ett möte med en mus, och så cyklade hon vilse också. Duktig tomboy! Så nu ska jag titta på 2½ män, sedan ikväll blir det att titta på Röd Drake. För de som undrar så är den kl. 21:00 på 3an.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Äntligen en till som har samma problem som mig! :D Haha. Jo jag har varit på Change, får väl åka dit snart igen. :) Vad har du för size då?

2008-08-30 @ 08:07:41
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv#2; Har tyvärr aldrig handlat från den sidan. Men vad jag hört så betalar du tull-avgift när du hämtar ut ditt paket. :) Men dom har skitsnygga saker!

2008-08-30 @ 08:08:58
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Usch ja, det är ett rent helvete. :p Hoppas du hittar någon snygg där! :] Håller mina tummar för dig. ^^

2008-08-30 @ 18:33:36
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback