Regn, regn, regn

Datum: 2008-08-13 Klockslag: 15:44:57

Är världens regnväder idag alltså, inte alls trevligt. Hoppas det ger med sig tills mitt pass börjar 16:30. Gick ju som sagt bort på isbanan innan två någon gång och stannade till strax före tre. :) Hann se lilla Cliff ett x antal gånger, och jag måste faktiskt påstå att ungen är SNYGG! ._.

Jag hoppas verkligen på fint väder tills imorgon, då det är grillkväll! :'D Om det är fint väder följer nog systemkameran med=smygfota Cliff, haha! :D Gruvar dock lite inför imorgon, då jag har både första och andra passet. ;< Att kliva upp tidigt på morgonen är det värsta som finns, typ.
Funderar på att lägga mig och vila lite innan jag ska vandra iväg i regnet..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback