Örongodis!

Datum: 2008-08-31 Klockslag: 13:46:24

Slipknots nya album All hope is gone är.. riktigt bra!
Särskilt S n u f f, som jag f.ö lyssnar på nästan hela tiden. :'D Lyssna på den HÄR!


Nu sitter jag som vanligt vid den här tiden i mina sovkläder, funderar på att äta frukost.. Men, jag är alltid för lat för att göra det på helger åså. På vardagar däremot äter jag alltid frukost innan skolan, förstår inte folk som inte gör det, hur överlever man? Ska nog ta och gå och duscha snart också, sedan när mami slutat jobba vid 16:00 så ska vi åka så jag får fota bäcken mer, är osäker på om jag kommer bli nöjd med de bilder jag redan har. Är alltid bättre att ha för många än för få bilder. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback