M o v i e n i g h t

Datum: 2008-08-06 Klockslag: 00:26:47

Har umgåtts med Lydia och Maja idag. Vi har haft en liten filmkväll med godis, cola, chips och dipp. :D Vi skulle egentligen se "It" men eftersom den är så lång så såg vi "Superbad" istället, som jag sett väldigt många gånger men ändå. Efter vi sett den så blev det "10 orsaker att hata dig". Heath är ju bara.. för gullig alltså! Hans leende är verkligen helt underbart. :* Så hemskt att han är död. :c Iallafall så drog Maja hem efter det, och jag och Lydia tittade på några Vänner avsnitt. :)

Nu ska jag nog slå på ytterligare en film att titta på tills jag somnar, allt för att undvika min härliga tinnitus. Ska upp tidigt imorgon och ta hand om syskonbarnen med mamma medans syster jobbar. Sedan på kvällen drar vi kanske till Nässjön och sover över några stycken. :D


Måste bara tipsa om en film jag såg igår också, Dead silence. Riktigt läskig om man frågar mig. (Kan bero på att jag är löjligt rädd för clowner och dockor men..)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback