I'm back

Datum: 2008-08-04 Klockslag: 15:58:18

Får ursäkta mig för hur värdelös jag varit på att uppdatera på sistone, men jag gör saker hela tiden så.. tiden räcker inte riktigt till. Men nu ska jag försöka komma in i bloggandet lite igen, så får jag se hur det går. :) Kan ju skriva lite kort om allt jag inte orkat/hunnit skriva om.


Torsdag - Urkult:

På dagen gick jag ner på badet och umgicks lite med syster och barnen. :) Sedan åkte jag till Näsåker runt 22:00 med syster, när vi sedan kom dit hittade jag åt Lydia, Emma, Maja och Kajsa och gick med dem. :) Gick runt och kikade, åt thaimat och lite sådant. Skulle egentligen åka hem med syster också, men när de skulle hem så tidigt så ringde jag mamma och hörde om hon kunde hämta senare istället, vilket hon kunde. Sedan när det började närma sig eldnatt så träffade vi Olle, en trevlig dalmas. Han var så snäll att han gav mig en biljett till eldnatten. :D Så då gick vi in med honom, och sedan när vi skildes åt så gick vi ut igen. Haha! Sedan drog vi oss vidare till en väldigt lam efterfest hos Ekka. Och slutligen så kom mami och hämtade oss runt 02:00. En varm bil var verkligen underbart då!





Fredag - Yran:

Klev upp, duschade och packade. Sedan runt 16:00 så kom Mimmi m. päron och hämtade mig, så drog vi vidare till Östersund. :) Det hände inte så himla mycket på kvällen, var på hotellet en sväng efter att vi sett Lars Winnerbäck. :) Där kom det in en kille och "Ni är lite väl högljudda" och vi typ.. "okej? ^o)". Men sedan så sa han att han skämtade och sa att vi skulle komma på efterfest i rummet mitt emot sen, haha. ^^ Sedan gick vi hem rätt tidigt..

Lördag - Urkult:

Vi vaknade runt 10:00 och gick ner och åt hotellfrukost, sedan efter att ha legat och slappat ett tag klädde vi på oss och gick ut på stan. :) Jag köpte två par jeans för 550 kr, slå den ni! Ena paret var på superrea och kostade bara 150 kr, haha. Sedan så köpte jag en kortärmad skjorta och nån bolero-aktig sak också. Sedan efter vi sprungit på affärer åkte vi hem igen. Väl hemma så försökte jag fixa skjuts och hämtning till och från Näsåker, vilket till en början gick åt helvette. Men det löste sig tillslut. :) Så runt 20:00 eller något åkte jag till Lydia där vi satt och drack lite innan vi åkte. Sedan kom Emmas pappa och jag och Kajsa satt i deras minimala bagage och trängdes hela vägen till Näsåker. Haha! Väl framme så gick vi bara runt och ja, kollade läget lite. Sedan åt jag såklart massa vårrullar!<3 Men hann aldrig köpa något grillspett, eftersom de tog slut. :( Ja, jag var lite halvdöd hela kvällen pga att jag+full+jävligt trött inte är en så bra blandning, men tillslut kvicknade jag till. :D Det enda tråkiga var att jag fan inte träffade någon jag kände typ. :( Sedan när vi väl skulle hem blev det.. väldigt komplicerat. Men det slutade med att jag åkte hem själv med Tina och hennes mamma.

   

Jag kommer uppdatera med en bildblogg snart också, med saker som hände förra veckan. Men jag orkar inte just nu! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback