Heath dos?

Datum: 2008-08-13 Klockslag: 13:16:55

Godmorgon!
Har just tryckt i mig lite nudlar och ska alldeles strax vandra iväg mot Hockeyskolan för att förhoppningsvis få glutta på min nya kärlek, Filip. Haha! :'D Han är en kopia av Heath Ledger, helt otroligt läskigt lika. .___.' Ah, tyck gärna att jag är konstig. Men jag blir som en fnittrig 14-åring så fort jag ser honom. Helt sjukt, haha!

Den här bilden är.. ah, vår lilla Cliff (som vi kallar honom) är typ.. på pricken lik Heath där. Världens vackraste pojke, utan tvekan alltså.

Men, lammkött! (y) HAHA!

Men nu ska jag nog vandra iväg en stund, tänkte hinna gå hem ett tag innan jag börjar 16:30 också. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback