Hayao Miyazaki

Datum: 2008-08-21 Klockslag: 21:29:55


Där snackar vi om en gubbe med skills!

Efter att ha sett Tonario no Totoro så tipsade Josefin mig om hans andra filmer, så då laddade jag hem Spirited away och Det levande slottet. Och jag fullkomligt älskade båda två! :''D Det levande slottet var nog favoriten tror jag. Så nu håller jag på att titta på Kiki's delivery service, och laddar hem Princess Mononoke och Castle in the sky.
 
Det är vad jag sysselsatt mig med de senaste dagarna, titta på film och vara med Elina&Mimmi. Har ju passat på att ligga hemma och vara sjuk i några dagar också, vilket sög. ;<
Imorgon ska jag följa mami till Sollefteå också, hon ska på sjukhuset och sådär, så jag passar på att följa för att övningsköra åså. :) Sedan måste jag väl ägna hela min helg åt att packa det som ska med till Kramfors på måndag. Det är så jävla jobbigt, jag får ont i magen av att tänka på skolan. Men vafan, två år kvar nu bara.. Det går fortare än man tror. Schemat vi har fått för den här terminen är helt okej också, förutom att vi slutar för sent på fredagar. ;< Men det ska jag gnälla om så fort jag kan! Men annars gillade jag det, sovmorgon på måndagar (antagligen) och Foto A hela onsdagarna. :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback