Fotoläxa

Datum: 2008-08-30 Klockslag: 18:39:36

Dagen har till största delen gått åt till att fota till min fotoläxa. Började med att jag och pappa åkte iväg till en bäck så jag låg på en bro och fotade, sen tog jag mig vidare ut i vattnet med stövlar och stativ! Haha. Så sedan har jag varit i skogen i två omgångar och fotat, tror att jag är gansa nöjd. :) Dock är bilderna från bäcken i raw-format, så jag kan inte titta på dem på min dator. Så jag hoppas de ser bra ut när jag väl tittar på dem på skolan. Fotoläxan var som sagt Rörelse och Skärpedjup.

Så senare ikväll ska jag äta chips & dipp och titta på Pearl Harbor. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback