21:10

Datum: 2008-08-10 Klockslag: 21:38:07

Jag har alldeles nyss kommit hem från jobbet, och tråkigt nog måste jag snart sova eftersom jag jobbar från 07:30-16:30 imorgon. Lite drygt med morgonpasset, men får ju iallafall sovmorgon på tisdag&onsdag. ;>

Och det är himla tråkigt här hemma nu sedan Jocke åkte.. Så jag hoppas att Jonas snart kommer hem och höjer stämningen lite.

Jag har även en idé om en liten fotning i studion på skolan sedan när skolan börjat, hoppas det går&blir av. Har redan sett ut mitt offer, som är helt ovetandes om det! Haha. :D Men jag hoppas att hon går med på det, vilket jag faktiskt tror.

Nu blev det även en väldig tidsglipa i inlägget, eftersom jag fastnat i photoshop lite. :D Men nej, nu ska jag nog snoka runt på bilddagboken lite och sedan lägga mig och titta på tv eller någon film.


(Som en liten parantes; jag är inte seriös på bilden.
Men min underbara systerson är ju däremot sockersöt!)

kommentarer
Postat av: rikitas

jag tkr du är snygg även om du är oseriös!

2008-08-11 @ 00:20:51



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback