You feel so lost and you feel alone.

Datum: 2007-09-03 Klockslag: 16:50:50

Så var vi inne på tredje veckan i Kramfors nudå, och det går faktiskt riktigt bra att vara här. Visst, jag blir less över att måsta åka tillbaka hit och sådär, men det beror ju på att det känns som att man måste åka tillbaka just när man kommit hem. Idag har varit en lättsam dag på skolan, fast samtidigt lite dryg. Först satt vi inne i datasalen med Micke och pillade i InDesign, och sedan efter lunch var vi med Maria och pillade i photoshop. Sedan när jag gick hem gick jag in på konsum och handlade lite, och sedan gick jag hem och drack en efterlängtad kopp kaffe!

Nu sitter jag bara här och lyssnar på Blutengel och tänker..
Allt känns så konstigt, det känns som om jag inte riktigt vet vart jag har dig. Jag är så känslig också, tar allt så hårt. Igårkväll somnade jag nog med en blöt kudde, blev så arg att jag låg där och grät. Hela dagen har jag gått och tänkt på det och varit irriterad. Men men, sånt är livet. Bara av att tänka på det vill jag börja grina, så irriterad blir jag.
 
Om du nu blir less av att tala med mig, så ska du inte behöva göra det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback