Will you be the same as when I saw you last?

Datum: 2007-09-19 Klockslag: 22:32:23

Så har snart ännu en vecka passerat. Igår tog Erika och jag bussen till Sollefteå, när vi kommit dit så gick vi till Sara och hon satt i vårt löshår. Så nu var det äntligen gjort, trots att jag inte direkt njuter av det för stunden. Dels för att det är för långt och för att det gör så otroligt ont nu från början.
Ikväll så kom Jossan över hit också, vi kikade på tv och sådär bara. Hade det allmänt trevligt och sådär, skrattade väldigt, väldigt mycket. Så sjukt att hon och jag lärt känna varandra så mycket på bara en månad, hon gör skolan så himla mycket bättre och lättsammare. Hon förgyller mina skoldagar helt enkelt!
Torsdag imorgon, vilket även betyder möte med mamma och Perra, min studiehandledare.

Nej, nu ska jag ägna mig åt att tala med Emil.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback