It won´t hurt when the killing is done by a friend.

Datum: 2007-09-06 Klockslag: 22:01:03

Ännu en dag har gått, och imorgon är det fredag och de betyder att vi åker hem till Ramsele igen. Mamma kommer hit och hämtar oss efter skolan, så åker vi till lägenheten och hämtar alla saker och sådär innan vi åker hem. Ska ta hem en kamera i helgen också, måste fota Kevin och Felicia lite mer innan jag är nöjd. Fast jag blev faktiskt riktigt nöjd med några av bilderna jag redan tagit, men jag är inte helt nöjd ännu.
Sedan är ju Elina hemma i helgen också, så jag hoppas på att jag träffar henne litegrann.
Jag känner mig sjukt ensam, nu när Emil inte är här. Men jag har själv satt mig i den sitsen, men den tanken är inte direkt till någon sorts tröst, snarare tvärtom. Men jag saknar den där känslan av att känna att.. Ja, jag vet inte riktigt. Det känns egentligen som om Erika är min enda kompis nu för tiden, och det känns inte så roligt. Inte för att hon inte duger, för hon är helt underbar. Men ja, en kompis räcker ju inte direkt..

Och nu är det bestämt, om tjugo dagar så kommer jag att sitta och åka buss/tåg i ca 11 timmar. Varför? Jo, för att jag ska åka ner till min älskling. Jag längtar så otroligt mycket! Kommer fram till Karlstad efter klockan elva någon gång på onsdag och då kommer Emil och hämtar mig där. Sedan stannar jag där tills på söndag morgon då jag tar tåget/bussen hem igen. Jag ser inte direkt fram emot att åka tåg eftersom jag blir så åksjuk, men jag får väl försöka lyssna på musik och sova. På hemvägen kommer jag antagligen bara sitta och gråta också, om jag känner mig själv rätt. Sedan efter det så tar det ungefär en månad innan vi får träffas igen, så det blir så vi träffas oftare än vad jag trott. Det känns så skönt, för jag saknar honom så mycket!

Igår ringde jag och beställde löshår också, så inom två veckor har jag antagligen långt hår igen! Jag längtar, känner mig så otroligt skabbig just nu.

26-30/9 - Jag längtar redan otroligt mycket, älskling! Tack för att du finns, och gör mitt liv bättre. <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback