Baby you can kill the pain.

Datum: 2007-10-10 Klockslag: 19:23:54

Slutade tidigare än väntat idag, matten blev inställd pga sjuk lärare och vi fick gå ca 30 minuter tidigare från textlektionen. Så jag gick hem och åt nudlar och la mig och tittade på High School Musical, igen. Slumrade till en stund, sedan klädde jag på mig och gick ner på stan för att möta Erika. Vi gick och åt på grillen och satt där och talade en lång stund, sedan gick vi vidare till att kolla igenom några affärer. När vi kollat igenom affärerna i själva "stan" så gick vi vidare till Dollar Store, köpte lite saker och gick sedan på Konsum och handlade innan vi gick hem. Vi köpte även ett Rosa Bandet var.

Vi tänker besegra cancer.
Vill du vara med?

Tycker att alla som läser det här borde leta åt en affär som säljer Rosa Bandet och gå dit och köpa sig ett, för du vill väl vara med och rädda liv? Okej, ett rosa band kostar 20 kr, men om många köper det så är det klart att det blir en stor skillnad, hjälp till att medverka i den skillnaden, skillnaden som faktiskt räddar liv.

När jag talade med Emil idag så sa han att han skulle försöka ordna sin praktik i Övik, så man får väl se hur det blir med det. Då kan vi iallafall träffas de två helgerna han har praktik, vilket känns väldigt skönt. Nu är det bara sexton dagar kvar tillsdet blir lov och han kommer hem. Jag längtar så otroligt mycket efter honom, "bara" åtta jobbiga månader kvar nu, vi måste klara det älskling. Då menar jag verkligen måste, för jag vill inte leva utan dig, kan inte föreställa mig hur det skulle vara nu.

Det är riktigt skrämmande hur fort man blir beroende av en person, hur allt plötsligt kretsar runt en enda människa. Mitt liv kretsar runt dig Emil, jag tänker på dig konstant och när vi inte är tillsammans så saknar jag dig. Jag längtar efter den dagen då vi är fria, fria att träffa varandra när vi vill. Allt är så begränsat nu och behöver så mycket planering, jag längtar efter den dagen då jag bara kan ringa dig och fråga om jag kan komma över till dig. Det är länge kvar tills den dagen kommer,  för när dessa åtta månader har gått blir det sommar och sommarjobb, som sedan övergår till skola för mig, och ett riktigt jobb för dig. Vilket antagligen kommer innebära att vi inte kan träffas när som helst, men iallafall oftare än nu. För älskling, den dagen kommer väl?

22/6-07 - Glömmer aldrig den kvällen, lämna mig aldrig älskling.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback