You'll leave me out on the curb, just like everyone else before you.

Datum: 2007-06-01 Klockslag: 00:05:07

färgat håret ikväll, blev ganska jätte mörkbrunt, nästan svart. sedan när jag skulle borsta igenom det, jag har aldrig varit med om värre ._. var ungefär som om jag nyss hade gjort dreads, helt tovigt och ja ._. fick slita en hel del :c

sen nu är jag bara på allmänt dåligt&deppigt humör :c jag tar allt så jävla hårt, är alldeles för känslig.
men sån är jag, och man får väl ta mig med allt det som hör till antar jag. även det negativa!

och imorgon är det bal, jag är nervös! ._. vill inte, usch.
men nej, nu ska jag nog lägga mig och lyssna på musik och försöka sova. känns inte orka med något annat just nu :'c

gud, vad töntig jag är. men jag blev orolig, och konstig nog tror jag att jag har lite skuldkänslor, men varför det?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback