with or without you.

Datum: 2007-05-17 Klockslag: 15:28:48

skola igår, slutade efter lunch så nu har vi långhelg! :'D efter skolan så var jag med lydida, mimmi, elina, dea och kajsa! massa trevligt, och jag har saknat er godingar! <3 vi typ satt och talade och sådär, om allt mellan himmel och jord ungefär! sen så gick vi hem till mimmi för att de skulle börja göra lite middag där, men innan dom åt så följde dom mig och lydia på grillis där vi åt middag! n_n sen på kvällen satt vi bara hos lydia och sådär, tittade på tv oså! :) sen gick jag, lydia och kajsa ner och träffade anna lite, eftersom hon åkte till litauen idag. kramades och sådär, sen fick mamma hämta mig. sedan satt jag uppe vid datorn till klockan tre och hade trevligt, åh, puss på dig typ! ^-^
åh, varför kan jag inte bara säga något? det hela skulle bli så mycket lättare då, men jag kan bara inte. när jag tänker på det känns det som om orden bara försvinner. jag tänker på dig massor, varje dag.

ska antagligen sova i elinas husvagn med henne och dea nästa lördag, ska bli riktigt roligt. efter att ha umgåtts jätteofta, ganska länge, så slutade vi t.o.m att tala och har inte umgåtts på typ ett halvår. men igår talade vi massor, och nu känns det massa bra. så ärlig har jag inte varit på länge, det kändes skönt att säga vad man tycker och tänker till den person det gäller. och jag älskar er flickor, nu och föralltid! <3

erika och lydia, ni är mina bästa! JAG ÄLSKAR ER. <3


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback