valborg/stallvakt.

Datum: 2007-05-01 Klockslag: 18:51:17

den 18 april fick tussi sina tre kattungar, och igår fick penny också en liten kattunge!
fast hon hade dock problem med att föda den, bl.a så föddes den bak och fram. men pappa var hemma och kunde hjälpa henne att dra ut den, som tur var ._. en liten orange pojke, som nu kallas K-G. (det var karl-gustaf på almanackan.)
till skillnad från alla andra så festade jag inte igår, utan jag var med erika och spelade tv-spel ^-^ guitar hero eller vad det heter, massa roligt. sen kom tone och sara till erika lite och sedan följde vi med dom upp till moden ett tag. var inte speciellt roligt, men vi stannade ganska länge ändå. gick hem runt halv 2 eller något och spelade lite guitar hero och sen gick vi och la oss. så vaknade vi kvart över sex imorrse och klev upp och gjorde mackor, plus att jag åt frukost! n_n sen tog vi våra saker och åkte upp till stallet och tog ut hästarna och sådär. sen så har vi varit där i stallet sedan dess, och kom hem runt kvart i sex. sen nu ska vi på nattning om ungefär en timme eller något! sen blir det väl till att åka hem och duscha och sedan titta på house eller något. ^-^

♥  your heart gives mine reason to beat now.

nu sitter jag här och trular i mig lite godis, lycka till med bikinin i sommar sara! är alldeles rödblommig på kinderna, kanske för att jag för en gångs skulle varit utomhus och gjort något ansträngande idag? antagligen så beror det på det. för övrigt så kan jag bara tala om att erika har ungefär den skönaste sängen jag sovit i, ge mig en likadan tack? ^-^ det skulle vara trevligt. nu sitter jag och är uttråkad och väntar på att vi ska åka på nattningen, vilket vi snart lär göra. sen blir det till att duscha/ se på tv/ sova och sen, sist OCH DÅLIGAST; skola. :'c och jag vill åka och shoppa igen, det får man aldrig nog av. köper man kläder, så vill man genast ha nya efter att ha använt de nya ca 1-2 gånger.
sitter och lyssnar på kent, kärlek till dom.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback