to be alone with you.

Datum: 2007-05-22 Klockslag: 18:35:02

efter skolan gick jag hem och hämtade ett äpple och sedan gick jag och flickorna och köpte glass! :3 sedan så gick vi och solade lite solarium, men jag typ brände mig tydligen! ._. mitt ansikte är typ helt rött! (y) och nu kommer systerson, så jag ska nog gå ner snart och försöka underhålla honom tills mimmi eller lydia ringer mig. :D
min dagliga fråga, var är du, är precis lika aktuell nu som alla andra dagar. :'c
skulle ju egentligen testa balklänningen och skorna tillsammans idag, men jag orkar inte.
ikväll ska jag bara leka med flickorna, och mimmi ska prova nån balfrisyr på mig sedan ska vi kanske köpa glass. :'DD mumma. treeevligt! ^-^

meeen, seriöst, var är du? :'c
och jag måste borsta och platta håret, men jag orkar inte. fast jag är tvungen, det ser förjävligt ut! O.O
och jag längtar tills på lördag, kommer bli massa roligt&mysigt. :'D

på fredag är linkin park i sthlm, och jag är inte där. jag hatar alla de som kmmer vara där. :'c fu!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback