speeding cars.

Datum: 2007-05-20 Klockslag: 21:22:04

sovit hos erika inatt, tittade på när hon spelade hästspel, Arvet från Rosemond Hill typ. haha ^-^ hästspel är coolt! (y)
sen ringde jag den stora killen och talade ett tag, vi hade ett väldigt intressant samtalsämne, haha! :DD sen skulle
han fortsätta med sitt film-maraton, så jag och erika gick och la oss och sov! :) hennes säng är verkligen världens
skönaste typ O.O'' nu sitter jag och lyssnar på musik och är på lite depp-humör, och det har jag elina att tacka för.
har laddat hem massa musik åt henne, Imogen heap - speeding cars, vilket underbart bra låt alltså! ._.
så då börjar jag såklart sakna dig älskling, jag önskar du kunde vara här med mig, precis som du var för ett år sedan.
kommer nog aldrig att glömmde dedär dagarna, de var några av de värsta i mitt liv. varför är det alltid det man älskar
som tas ifrån en? det känns som om jag knappt minns dig längre, och ändå har det inte ens gått ett år ännu.
men jag minns dig, men samtidigt inte. jag trodde väl aldrig att du skulle tas ifrån mig, att min tid tillsammans med
dig var så begränsad, så kort. om jag bara kunde få en dag med dig, en sista, och bara minnas hur det känns att
ha dig i närheten. jag minns den där känslan, känslan av att vara helt hjälplös och inte veta vart man ska ta vägen.
jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid, alltid att vara min pojke. <3

 
varför blir jag såhär? varför kan jag inte bestämma mig, varför måste jag alltid bli så osäker?
kommer det alltid vara såhär?
 
 
nej, nu ska jag fixa chips&dipp och sedan sätta mig och fortsätta med svenskan så jag blir klar tills imorgon.

 



















































kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback