smother me.

Datum: 2007-05-21 Klockslag: 08:01:30

jag varken orkar eller vill gå på skolan, jag vill lägga mig i sängen och lyssna på Imogen Heap - Speeding Cars, och ligga och bara titta på mina söta små bebisar som springer omkring på golvet. men inte det inte, jag måste gå på skolan, med en mp3 som är cp så jag har inte ens kunnat lägga in t.ex speeding cars och smother me. :'c fitta! och nu vart jag lite halvirriterad när jag gick in till köket och tittade på telefonen och såg att du ringt, jag låg i sängen och surade på som fan då. hade lika gärna kunnat gå upp hit, för jag kunde ändå inte somna. bläeh!
jag måste nog säga att speeding cars är min favoritlåt just nu ._. och smother me, och.. supergubbe-låten. <3
(vet varken vad han som sjunger eller vad låten heter, måste fråga snemp sedan.)
och snart är det bal, jag gruvar mig. -.- fast samtidigt roligt.. något man bara är med om en gång så. men tyvärr har vi en så tråkig klass att det känns som ungefär hälften av alla kommer skita i att gå dit, tråkigt, och dålig stil också tycker jag! har spanskaprov idag också, hade jag glömt bort. får träna litegrann på skolan, så jag får g och slipper göra om det sedan. har antagligen ett biologiprov att göra om också, för jag sög på det. fast det rår jag själv för, hade knappt tittat i biologi-pappren.
okej, speeding cars en gång till, sedan måste jag gå ner. :'c
JAG HATAR SKOLAN!!11 gör så jag blir sjuk, så jag slipper den.
fast kanske stannar hemma någon gång i veckan, pallar nog inte att vara där en hel vecka! ._.


It?s in the ABC of growing up..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback