Night after night my heartbeat shows the fear.

Datum: 2007-05-24 Klockslag: 00:10:28

äntligen! :'D haha. iallafall, min kväll har bara bestått av massa sovande, somnade efter jag ätit middag och vaknade runt nio ikväll. har bara tittat på pussycat dolls och suttit här typ! :)
har fönstret öppet nu, så det kommer vara kallt&skönt när jag ska sova. :') ouh.
så eftersom jag sovit så mycket under dagen kommer det nog bli svårt att somna nu ikväll/inatt. fast kommer nog sitta fast här vid msn så länge du är inne, som vanligt ungefär.
nu börjar det bli lite kallt, och jag börjar bli snorig, måste nog styra igen fönstret lite.

nej, nu orkar jag inte skriva mer, börjar faktiskt otroligt nog bli lite trött.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback