in your eyes I lost my place

Datum: 2007-05-22 Klockslag: 08:16:20

skola snart, men jag vill sitta och lyssna på musik först! :'DD dryg dag, som alla skoldagar ungefär. åh, igårkväll sög lite, fast det gör inget när du är så söt! n_n och kan min ögonmigrän eller vad det nu var gå och dö, jag hatar den! O.O' nu har vi några stora arbeten på skolan som vi just börjat på, och jag orkar verkligen inte. :'c har varit nog jobbigt att hålla på med den här svenskan, SOM ÄR KLAR NU! :'D *lättad*
jag måste bara säga också att the used är.. obeskrivligt bra o.o helt bäst! <3 om jag inte får se bert innan jag dör skiter jag på mig. ;__; åh, husvagnen på lördag! :') roooligt, är fett glad att jag blivit kompis med elina och dea igen. :3 rrrly! btw., linkin park ligger etta i england, mamma sa det nyss. fast på vad? äsch, etta iallafall ^-^ dom&the used är massa kärlek. :')
men nej, min lektion börjar om 15 minuter typ, så jag borde kanske plocka ihop mina saker och börja dra mig mot skolan, väldigt motvilligt.


hejdå gott folk :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback