I am all yours so please be all mine

Datum: 2007-05-19 Klockslag: 03:02:31

earthquake&smother me. <3 ._. så jäkla bra alltså! www.myspace.com/theused värda att lyssna på! <3
sitter och tråkar och skriver med snemp, börjar bli lite trött så jag får se om jag snart går och lägger mig kanske. :) han är endå så seg :'c det gillar vi inte, för då får vi det tråkigt.
borde nog inte vara vaken så värst länge till iallafall, orkar inte sova länge idag också. har ju svenskan att göra imorron också, MEN JAG ORKAR INTE!!1 är så skolless så jag snart dör, kan de här sista veckorna bara skynda förbi, snälla. om ungefär tre veckor åker vi till stockholm, och sen är det bara en vecka kvar. längtar verkligen efter det, jag älskar vår klass. <3 trots att vi tyvärr har lyckats få några riktiga idioter så är den i helhet massa underbar, oftast. :') kommer sakna den som fan, men sånt är livet. nothing last forever, sorgligt men sant! :c

nu orkar jag inte skriva mer, dags att sova snart antar jag..

the used och linkin park är bäst ever iallafall. <3
och ni är världens bästa, jag hoppas att jag aldrig tappar kontakten med er.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback