en tyst minut.

Datum: 2007-05-03 Klockslag: 20:17:44

sitter och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt, och ont i huvudet. :'c
var nere och tittade på tv när jag upptäckte att min katt kissat i min soffa, puss på henne. -.- så det var bara att slänga kläderna som låg i soffan i tvättstugan och ta soffdynorna och tvätta av dom, jobbigt! fast det är väl antagligen ingenting mot för hur mitt rum kommer se ut när kattungarna blivit äldre? skulle inte tro det.
awh, min kväll har blivit lite braig iallafall tack vare vissa saker! ^-^ men, in my dreams typ. (y) det suger!
försöker ta mig orken till att duscha, men jag tror inte riktigt att jag orkar leta åt kläder riktigt än. och imorgon är det fredag och helg, gud så skönt! längtar faktiskt till gympan på tisdag! :D jag undrar när det senast hände att jag längtade till en gympalektion? väldigt, väldigt länge sedan iallafall. nu har jag suttit vid datorn nästan hela tiden sen jag kom hem, utan glasögonen, så nu har jag otroligt ont i huvudet och orkar inte heller gå ner och hämta glasögonen.. jag är alldeles för lat!
jag vill ha goooooodis, men orka gå och köpa! :'c vill ha såna här söta färgglada klubbor med tuggummi inuti, dom är så goda. *:  nej, nu är jag tvungen att gå ner och duscha om mitt hår ska hinna torka innan jag ska sova. eftersom jag duschar i ungefär en halvtimme, då är klockan kvart i 9, och det tar MINST en timme för håret att torka, minst.

jag hatar att det är såhär, det är en obekväm känsla.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback