earthquake.

Datum: 2007-05-19 Klockslag: 16:18:14

imorrse blev jag väckt av att mamma kom in på rummet omkring tolv och sa att det var någon som ville att jag skulle komma ut i köket, så då kom kevin in på mitt rum och tittade på kattungarna istället eftersom jag var nyvaken och inte orkade kliva upp. sedan så satt han där ett tag, och pratade på om kattungarna och allt möjligt.  "jag gillar inte såndär kattmat, det gillar inte jag" ungefär, åh, han är så söt! sedan dess har jag bara umgåtts med familjen och sådär, har bl.a nyss lärt mamma att läsa&skriva sms. tummen upp för henne (y) haha! :DD och sedan började en schizofreni-diskussion i familjen höglund, pappa och faster började babbla på för att hjälpa mig, men jag förstog och minns ungefär 1/10 av vad de sa, så intresserad var jag av det. nu sitter jag och väntar på maten, vi ska äta grillat idag! :'D sedan ska erika komma hit och sådär, trevligt. har fyllt på telefonen med 300 nu också, så nu blir det terrning med sms! n_n och hur länge sover du egentligen? borde egentligen ringa och väcka dig, men jag låter bli, haha! ^-^ en annan var ju vaken nästan lika länge skulle jag tro, men endå har jag varit vaken sedan klockan tolv.

I am all yours so please be all mine. ♥


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback