could you love me to death?

Datum: 2007-05-27 Klockslag: 21:36:05

sovde i elinas husvagn inatt med henne och dea då, trevligt! n_n kikade på life on the murder scene och berth. <3 :'D sedan så lyssnade vi på musik och talade oså, sen tog vi oss en nattpromenad! :) sedan var det tillbaka till husvagnen och se blair witch, fast jag talade i telefon istället, med den söta (stora) killen! :D haha!
morsdag idag också, jag hade köpt nån slags sak att ha massa ljus på till mamma, och hon blev nöjd och sa att hon letat efter en sån. :DD det var ju bra, för jag trodde att hon inte skulle vilja ha en såndär, men jag hittade inget annat. sedan idag så låg vi ute och mysade i solen, lyssnade på musik (<3<3<3) och åt glass, godis&chips! :DD HAHA, tjockisar. men som sagt, tjock&lycklig liksom.

varför blir jag såhär? :c jag verkligen HATAR det. kanske tänker jag bara för mycket? nej, jag vet inte vad felet är.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback