Can anybody out there hear me?

Datum: 2007-06-03 Klockslag: 21:18:36

varit världens finaste väder hela helgen, helt underbart! jag har dock bränt mig en hel del, så det blir inte sådär jätte mycket solande för mig nu på några dagar. >< och igår var jag med elina och dea, vi hade det bara allmänt roligt och mysigt hela kvällen. vi satt ute på deas altan och lyssnade på musik, och sedan gick vi och köpte glass! :'D spiderman glass. <3 OCH GRATTIS PÅ DIG! *: inte för du läser det här, men endå n_n

har mest suttit inne vid datorn idag, fast har tagit ut alla kattungarna och haft dom ute en sväng var också! :) plus att jag legat och solat lite, men min brända kropp pallar inte så himla mycket utomhus tid just nu ._. haha!
och imorron är det skattjakt på skolan, så jag ska ha klänning. skönt eftersom vi ska vara ute typ hela dagen, för det lär vara ganska varmt imorron också! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback