Ett under att du ser mig som någon som kan ge dig nånting, som får dig att vilja vara min..

Datum: 2007-07-26 Klockslag: 23:43:41

Dagen har jag ägnat till att sitta ute och ta vara på solen lite, den har inte visat sig speciellt mycket under sommaren vill jag påstå. Sedan har jag bara suttit här och lyssnat på kent mest, och bara tänkt och tagit det lugnt.
Imorgon är det Laxfestivalen också, den som varit så efterlängtad. Jag hoppas att kvällen blir värd all längtan, att den blir så bra som man hoppats på. Men jag får iallafall vara med Emil, vilket gör att kvällen blir lyckad vad som än händer. Jag längtar så himla mycket efter att få känna hans närhet, jag saknar att ha någon vid mig hela tiden. Sedan blir det kanske Storsjöyran på lördag med Erika också, får väl se hur det blir med den saken. Känns lite taskigt att lämna Emil sådär, men yran är ju faktiskt något jag och Erika åker på varje sommar.
Men nu ska jag gäna tiden till att tala med Emil som just ringde.

Stå ut med mig, jag behöver dig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback